Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Measurement Methods for Residual Stresses in CWR

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216275%3A25510%2F19%3A39914336" target="_blank" >RIV/00216275:25510/19:39914336 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-19756-8_32" target="_blank" >https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-19756-8_32</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-19756-8_32" target="_blank" >10.1007/978-3-030-19756-8_32</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Measurement Methods for Residual Stresses in CWR

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Continuously welded rails are a part of the track structure since the 1950s. Total stresses in continuously welded rails include residual stresses generated during the manufacturing process as well as the service life of rails. The control of rail stresses is very important for traffic safety. Measurement methods for residual stress in rails are presented in this paper. Since destructive measurement methods are unsuitable for use in the railway track, the modern non-destructive methods were particularly presented and discussed. The advantages and disadvantages of X-ray diffraction, ultrasonic, magnetic and electromagnetic methods are particularly explained and considered.

  • Název v anglickém jazyce

    Measurement Methods for Residual Stresses in CWR

  • Popis výsledku anglicky

    Continuously welded rails are a part of the track structure since the 1950s. Total stresses in continuously welded rails include residual stresses generated during the manufacturing process as well as the service life of rails. The control of rail stresses is very important for traffic safety. Measurement methods for residual stress in rails are presented in this paper. Since destructive measurement methods are unsuitable for use in the railway track, the modern non-destructive methods were particularly presented and discussed. The advantages and disadvantages of X-ray diffraction, ultrasonic, magnetic and electromagnetic methods are particularly explained and considered.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20104 - Transport engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach<br>I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Advances in Intelligent Systems and Computing. Vol. 982

  • ISBN

    978-3-030-19755-1

  • ISSN

    2194-5357

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    346-355

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Berlin

  • Místo konání akce

    Voroněž

  • Datum konání akce

    10. 12. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku