I/27 Velemyšleves - most přes údolí Chomutovky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F16%3A00307382" target="_blank" >RIV/68407700:21110/16:00307382 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
I/27 Velemyšleves - most přes údolí Chomutovky
Popis výsledku v původním jazyce
V současné době je realizována výstavba obchvatu obce Velemyšleves na silnici 1/27. Výstavba obchvatu řeší dopravně a kapacitně zcela nevyhovující vedení této páteřní komunikace skrze obec společně s jejím současným problematickým výškovým a směrovým uspořádáním. Nejvýznamnějším objektem celé stavby je 538 m dlouhá mostní konstrukce převádějící přeložku silnice 1/27 přes široké a hluboké údolí říčky Chomutovky. Vzhledem ke konfiguraci terénu a výškovému umístění trasy je maximální výška komunikace nad terénem cca 36 m. Charakter překážky a umístění trasy vedlo již v předchozích stupních projektové dokumentace k návrhu jedné spojité konstrukce. Ve své střední části, v místě maximální výšky komunikace nad terénem a křížení říčky Chomutovky, je konstrukce navržena jako spojitá rámová s tuhým spojením nosné konstrukce a rámových stojek tvořených dvojicí pilířových listů. Konstrukce je z hlediska délek jednotlivých polí navržena jako symetrická podle osy hlavního pole. Rozpětí hlavního pole je 120 m, přilehlá pole mají délku 90 m, krajní pole mají délku 45 m, resp. 65 m.
Název v anglickém jazyce
I/27 Velemysleves - Bridge over theChomutova River Valeyy
Popis výsledku anglicky
Road I/27 bypass in Velemyšleves village is now under construction. This bypass solves traffic and capacity problém of the I/27 road going through the village together with its current vertical and dírectional alignment. The most important part of this bypass is the bridge structure over the wide and deep Chomutovka river valley with total length more than 538 m. Due to the configuration of the terrain and the vertical alignment of the road bypass, the maximum height of the road above the ground level is about 36 m. The superstructure is designed as one continuous beam. In its centrál part, at the point of maximum height above the ground level and crossing the Chomutovka river, the superstructure is designed as a continuous frame with a rigid oon-nection between the superstructure and the piers formed as a pair of pillar sheets. The superstructure is symmetrical with axis in the middle of main spán. The length of the main spán is 120 m, the length of the adjacent spans is 90 m, the length of the external spans is 45, resp. 65 m.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA16-04454S" target="_blank" >GA16-04454S: Nejistoty na materiálové úrovni ovlivňující nejistoty na úrovni konstrukce</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
BETON-technologie, konstrukce, sanace
ISSN
1213-3116
e-ISSN
—
Svazek periodika
16
Číslo periodika v rámci svazku
4
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
8-13
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—