I/27 Velemyšleves, Obchvat a přemostění Chomutovky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F16%3A00310590" target="_blank" >RIV/68407700:21110/16:00310590 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
I/27 Velemyšleves, Obchvat a přemostění Chomutovky
Popis výsledku v původním jazyce
V listopadu roku 2016byla uvedena do provozu stavba obchvatu obce Velemyšleves na silnici I/27. Výstavba obchvatu řeší dopravně a kapacitně zcela nevyhovující vedení této páteřní komunikace skrze obec společně s jejím současným problematickým výškovým a směrovým uspořádáním. Nejvýznamnějším objektem celé stavby je 538 m dlouhá mostní konstrukce převádějící přeložku silnice I/27 přes široké a hluboké údolí říčky Chomutovky. Vzhledem ke konfiguraci terénu a výškovému umístění trasy je maximální výška komunikace nad terénem cca 36 m. Charakter překážky a umístění trasy vedlo již v předchozích stupních projektové dokumentace k návrhu jedné spojité konstrukce. V její střední části v místě maximální výšky komunikace nad terénem a křížení říčky Chomutovky je konstrukce navržena jako spojitá rámová s tuhým spojením nosné konstrukce a rámových stojek tvořených dvojicí pilířových listů. Konstrukce je z hlediska délek jednotlivých polí navržena jako symetrická podle osy hlavního pole. Rozpětí hlavního pole je 120 m, přilehlá pole pak mají délku 90 m. Krajní pole mají délku 45 m, resp. 65 m.
Název v anglickém jazyce
BRIDGE STRUCTURE OVER CHOMUTOVKA RIVER VALLEY ON VELEMYSLEVES BYPASS
Popis výsledku anglicky
Road I/27 bypass in Velemysleves village was put into operation during November 2016. This bypass solves traffic and capacity problem of the road I/27 going through the village also with its current vertical and directional alignment. The most important part of this bypass is the bridge structure over wide and deep Chomutovka valley with total length more than 538 m. Due to the configuration of the terrain and vertical alignment of road bypass is the maximum height of the road above the ground level about 36 m. Superstructure is designed as one continuous beam. In its central part at the point of maximum height above the ground level and crossing river Chomutovka superstructure is designed as a continuous frame with a rigid connection between superstructure and piers formed as a pair of pillar sheets. The superstructure is symmetrical with axis in the middle of main span. The length of main span is 120 m, then the length of next spans is 90 m. The length of external spans is 45 m, respectively 65 m.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JM - Inženýrské stavitelství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA16-04454S" target="_blank" >GA16-04454S: Nejistoty na materiálové úrovni ovlivňující nejistoty na úrovni konstrukce</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů