Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Effect of the Červený Vrch residential area during the EPB TBM excavation of metro tunnels

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F16%3A00320524" target="_blank" >RIV/68407700:21110/16:00320524 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Effect of the Červený Vrch residential area during the EPB TBM excavation of metro tunnels

  • Popis výsledku v původním jazyce

    A substantial part of running tunnels on Prague Metro Line “A” was driven using a pair of modern Earth Pressure Balance Shield. The EPBS excavation passed under two significant complexes of existing building. One of them was a group of five pairs of panel high-rise buildings in Červený Vrch. The monitoring of deformations of these buidings affected by the settlement through developing above the two running tunnels is described in this paper. Driving the tunnels using an EPBS proved the significant ability of this technology to reduce deformations by tunnelling operations even older surface buildings in difficult geotechnical conditions.

  • Název v anglickém jazyce

    Effect of the Červený Vrch residential area during the EPB TBM excavation of metro tunnels

  • Popis výsledku anglicky

    A substantial part of running tunnels on Prague Metro Line “A” was driven using a pair of modern Earth Pressure Balance Shield. The EPBS excavation passed under two significant complexes of existing building. One of them was a group of five pairs of panel high-rise buildings in Červený Vrch. The monitoring of deformations of these buidings affected by the settlement through developing above the two running tunnels is described in this paper. Driving the tunnels using an EPBS proved the significant ability of this technology to reduce deformations by tunnelling operations even older surface buildings in difficult geotechnical conditions.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20101 - Civil engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020168" target="_blank" >TE01020168: Centrum pro efektivní a udržitelnou dopravní infrastrukturu (CESTI)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků 13. mezinárodní konference Podzemní stavby Praha 2016 a 3. Východoevropské tunelářské konference EETC 2016

  • ISBN

    978-80-906452-0-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Česká tunelářská asociace ITA-AITES

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    23. 5. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku