Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Interakce kontinuálně podepřené koleje s ocelovým mostem

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F17%3A00313843" target="_blank" >RIV/68407700:21110/17:00313843 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.ocel-drevo.fsv.cvut.cz/NFF/docs/sborniky/NFF-sbornik17.pdf" target="_blank" >http://www.ocel-drevo.fsv.cvut.cz/NFF/docs/sborniky/NFF-sbornik17.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Interakce kontinuálně podepřené koleje s ocelovým mostem

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Použití systémů s kontinuálně podepřenou kolejí (KPK) přináší řadu nových možností v oblasti rekonstrukce stávajících mostních konstrukcí stejně jako v oblasti konstrukce moderních vysokorychlostních tratí. Nicméně aby bylo možné spolehlivě určit přídavné namáhání v koleji a vodorovné účinky spojené s interakcí kolej-most, je nutné na toto téma provést rozsáhlý výzkum. Navíc systém s KPK sestává téměř výhradně z komponent na bázi polyuretanu a jeho chování je tudíž v porovnání s klasickým diskrétním upevněním značně odlišné. Tento příspěvek přináší nejnovější výsledky výzkumu interakce moderního systému KPK při proměnlivé teplotě a rychlosti dvouosého zatížení.

  • Název v anglickém jazyce

    Interaction of the continuously supported rail with steel bridge

  • Popis výsledku anglicky

    Application of continuously supported rail (CSR) fastening systems is bringing new possibilities in the area of reconstructing historical and traditional steel bridges so as in the area of constructing new high speed railway tracks. However, the widely discussed phenomenon of longitudinal interaction between the rail and the bridge has to be investigated in order to provide with the possibility of calculating additional stress increments in the CSR. There are major differences between the behaviour of traditional discretely supported rail and the embedded CSR systems, where viscoelastic polyurethane based materials are being used. Main goal of this contribution is to provide with results of the state of the art CSR system interaction parameters analysis under thermal and biaxial loads. Effects of loading velocities and long-term cyclic loads are also discussed in the paper.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník semináře doktorandů katedry ocelových a dřevěných konstrukcí 16.2. a 26.9. 2017

  • ISBN

    978-80-01-06167-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    57-62

  • Název nakladatele

    ČVUT, Fakulta stavební, Katedra ocelových a dřevěných konstrukcí

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    16. 2. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku