Uplatnění asfaltového betonu s vyšším obsahem R-materiálu v ložní a obrusné vrstvě na silnici I. třídy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F18%3A00324645" target="_blank" >RIV/68407700:21110/18:00324645 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Uplatnění asfaltového betonu s vyšším obsahem R-materiálu v ložní a obrusné vrstvě na silnici I. třídy
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se věnuje shrnutí experimentálních výsledků zkušebního úseku, kde se poprvé v ČR na silnici I. třídy aplikovaly asfaltové směsi s vyšším obsahem R-materiálu s uplatněním pro ložní a obrusnou vrstvu. Navíc byl testován v rámci jednoho úseku vliv rejuvenátoru v kombinaci s polymerem modifikovaným pojivem a vliv speciálního RC modifikovaného pojiva. Byl proveden soubor volumetrických, mechanických i funkčních zkoušek a to jak pro laboratorně navržené směsi, tak i pro směsi odebrané přímo při realizaci zkušebního úseku a to pro kontrolu jejich funkčnosti.
Název v anglickém jazyce
Utilization of asphalt concrete with elevated content of reclaimed asphalt in binder and wearing course of a trunk road
Popis výsledku anglicky
The article focuses on concluding experimental results of a trial section, where firstly in the Czech Republic on a trunk road (1st class road) asphalt mixtures with elevated content of reclaimed asphalt were applied in binder and wearing course. Additionally within one trial section the impact of rejuvenator together with standard polymer modified bitumen on one hand and RS modified binder on the other hand were tested and compared within the trial section. A set of volumetric, mechanical and functional tests was performed using firstly laboratory designed mixtures and later mixture which were sampled directly during the realization of the trial section as part of verifying their feasibility and applicability.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20101 - Civil engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TE01020168" target="_blank" >TE01020168: Centrum pro efektivní a udržitelnou dopravní infrastrukturu (CESTI)</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů