Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Oprava cementobetonového krytu na SOKP 516

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F22%3A00359372" target="_blank" >RIV/68407700:21110/22:00359372 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.silnicnispolecnost.cz/cs/casopisy/silnicni-obzor/aktuality/" target="_blank" >http://www.silnicnispolecnost.cz/cs/casopisy/silnicni-obzor/aktuality/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Oprava cementobetonového krytu na SOKP 516

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Společnost STRABAG a.s. v rámci společnosti „Společnost pro revitalizaci CBK na D0“ realizovala opravu stávající cementobetonové vozovky levého i pravého jízdního pásu na části silničního okruhu kolem Prahy, v km 23,200 –26,000. Jedná se o stavbu 516, která byla uvedena do provozu v srpnu 2000. Potřeba revitalizace byla vyvolána nevyhovujícími vlastnostmi vozovky a je zajímavá z důvodu použití kombinace technologií při výměnách cementobetonových desek a finální úpravě vozovky pomocí broušení „grindingu“, která sjednotila stávající stav povrchu vozovky s povrchem nově budovaným.

  • Název v anglickém jazyce

    Repair of cement concrete pavement on the road ring around Prague - SOKP section 516

  • Popis výsledku anglicky

    STRABAG a.s., as part of the "Company for CBK revitalisation on D0", carried out the repair of the existing cement concrete pavement of the left and right lanes on the section of the ring road around Prague, km 23,200 -26,000. This is structure 516, which was put into operation in August 2000. The need for revitalisation was triggered by the unsuitable characteristics of the roadway and is of interest because of the use of a combination of technologies in the replacement of the cement concrete slabs and the final treatment of the roadway by grinding, which unified the existing condition of the road surface with that of the newly constructed surface.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20104 - Transport engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020168" target="_blank" >TE01020168: Centrum pro efektivní a udržitelnou dopravní infrastrukturu (CESTI)</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Silniční obzor

  • ISSN

    0322-7154

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    83

  • Číslo periodika v rámci svazku

    7-8

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    17-21

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus