PLÁN ŘÍZENÍ RIZIK PŘI REKONSTRUKCI STANICE METRA
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F22%3A00361450" target="_blank" >RIV/68407700:21110/22:00361450 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/68407700:21220/22:00361450
Výsledek na webu
<a href="https://dspace.cvut.cz/handle/10467/104996" target="_blank" >https://dspace.cvut.cz/handle/10467/104996</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
PLÁN ŘÍZENÍ RIZIK PŘI REKONSTRUKCI STANICE METRA
Popis výsledku v původním jazyce
Pražské metro je součástí kritické dopravní infrastruktury České republiky. Proto je jeho bezpečnosti věnována velká pozornost. Vzhledem ke stárnutí konstrukcí, vybavení, systémů a novým požadavkům na provozuschopnost a bezpečnost je třeba provést rekonstrukci jeho částí. V příspěvku se zaměřujeme na bezpečnost procesu rekonstrukce stanice metra. Pře-dem se připravují protiopatření pro zmírnění očekávaných rizik při rekonstrukci tak, aby nedošlo k jejímu zpoždění. Při rekonstrukci se zohledňují nové legislativní požadavky (např. vložení automatizovaných řídících zařízení) a poznatky o provozu stanic metra v posledním období (více než čtyřicet let), a to zejména při povodni v roce 2002, kdy byla stanice metra vážně poškozena. Článek k tomuto účelu sestavuje plán řízení rizik pro stanici metra.
Název v anglickém jazyce
RISK MANAGEMENT PLAN FOR METRO STATION RECONSTRUCTION
Popis výsledku anglicky
The Praha Metro is part of the critical transport infrastructure of the Czech Republic. There-fore, great attention is paid to its safety. Due to the aging of structures, equipment, systems and new requirements for uptime and safety, it is necessary to reconstruct its parts. In the paper we focus on the safety of the metro station reconstruction process. Countermeasures are prepared in advance to mitigate the expected risks during the reconstruction so as not to delay it. The reconstruction considers new legislative requirements (e.g. insertion of auto-mated control devices) and knowledge of the operation of metro stations in the last period (more than forty years), especially during the flood in 2002, when the metro station was se-riously damaged. To this aim, the article draws up a risk management plan for the metro station.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
—
OECD FORD obor
20101 - Civil engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Řízení rizik procesů, zařízení a složitých technických děl zacílené na bezpečnost
ISBN
978-80-01-07060-4
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
149-160
Počet stran knihy
314
Název nakladatele
České vysoké učení technické v Praze
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS kapitoly
—