Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Ovlivnění konstrukce metra C při ražbě průzkumných štol pro stavbu metra I.D

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21110%2F22%3A00368239" target="_blank" >RIV/68407700:21110/22:00368239 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.inzenyrske-stavby.cz/" target="_blank" >https://www.inzenyrske-stavby.cz/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Ovlivnění konstrukce metra C při ražbě průzkumných štol pro stavbu metra I.D

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V červnu roku 2019 začal v širší lokalitě pražské Pankráce Doplňkový geologický průzkum pro výstavbu trasy I. D metra s plánovaným ukončením v létě 2021. Náplní tohoto projektu bylo hloubení čtyř velkoprofilových šachet, na které ve třech případech navázaly ražby průzkumných štol, z nichž většina bude využita pro budoucí trasu metra D, respektive přestupní chodbu mezi stanicemi Pankrác C a Pankrác D. Hlavním cílem bylo rozšíření znalostí o horninovém prostředí a vlivu činností prováděných hornickým způsobem na přilehlé území a objekty, detekce rizik a posouzení nástrojů k jejich řízení. Provedení průzkumu takového rozsahu v zastavěné oblasti této významné městské části vyžadovalo maximální připravenost nejen ze strany dodavatele průzkumných prací, ale i ze strany dodavatele geotechnického monitoringu (dále GTM). Průběžné poznatky, tedy nálezy dodatkového průzkumu a výsledky GTM vedly k rozšíření prací a prodloužení termínu ukončení v březnu 2022.

  • Název v anglickém jazyce

    The Influence of the Line D Subway Pilot Tunnels Excavation on the Line C Subway Running Tunnels

  • Popis výsledku anglicky

    The additional geological investigation for the Line D subway in Prague, which was composed of three shafts and four excavated tunnels and took place in the highly inhabited area of Pankrác, was affecting nearby structures on and beneath the ground. Among the affected objects were also the Line C subway track tunnels, where excessive deformations could be dangerous for the traffic in them. The goal of the geotechnical monitoring was to provide complex and accurate measurements to enable executing prompt measures to preserve safety of the traffic in the subway tunnels.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20102 - Construction engineering, Municipal and structural engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů