Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Simulation of Tuned Manifold Systems Using 1-D Fluid Dynamics

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F03%3A02090689" target="_blank" >RIV/68407700:21220/03:02090689 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Simulation of Tuned Manifold Systems Using 1-D Fluid Dynamics

  • Popis výsledku v původním jazyce

    It is very useful to combine 1-D pipe model with 0-D approach to the remaining engine parts. Based on previous research at authors' department, such a combination should be capable to capture important features regarding tuned manifold systems. The maintarget of this work was to test the influence of the different intake and exhaust manifold configurations and application of variable intake manifold length (VML) system on important engine output parameters (e.g. engine power, BSFC, etc.). The study presents theoretical limits to investigate potential of manifold tuning. The improvements at a real engine would most likely be smaller.

  • Název v anglickém jazyce

    Simulation of Tuned Manifold Systems Using 1-D Fluid Dynamics

  • Popis výsledku anglicky

    It is very useful to combine 1-D pipe model with 0-D approach to the remaining engine parts. Based on previous research at authors' department, such a combination should be capable to capture important features regarding tuned manifold systems. The maintarget of this work was to test the influence of the different intake and exhaust manifold configurations and application of variable intake manifold length (VML) system on important engine output parameters (e.g. engine power, BSFC, etc.). The study presents theoretical limits to investigate potential of manifold tuning. The improvements at a real engine would most likely be smaller.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LN00B073" target="_blank" >LN00B073: Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    MECCA Journal of Middle European Construction and Design of Cars

  • ISSN

    1214-0821

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    31-37

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus