Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Tuned manifold systems - Application of 1-D pipe model

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F02%3A00309409" target="_blank" >RIV/68407700:21220/02:00309409 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.4271/2002-01-0004" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.4271/2002-01-0004</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.4271/2002-01-0004" target="_blank" >10.4271/2002-01-0004</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Tuned manifold systems - Application of 1-D pipe model

  • Popis výsledku v původním jazyce

    It is very useful to combine the quite simple 0-D approach of internal combustion engine (ICE) simulation with more or less advanced computational fluid dynamics (CFD) methods. The main aim of this work was to model phenomena, which could not be captured using standard 0-D approach. The influence of intake manifold length on engine parameters was examined applying 1-D pipe model. Computed results were compared with experimental data. Fourier series expansion and simplified acoustic theory (Campbell diagram) were used to take a closer look at pressure oscillation in intake manifold and to find improvement hints to utilize such a manifold. Copyright 2002 Society of Automotive Engineers, Inc.

  • Název v anglickém jazyce

    Tuned manifold systems - Application of 1-D pipe model

  • Popis výsledku anglicky

    It is very useful to combine the quite simple 0-D approach of internal combustion engine (ICE) simulation with more or less advanced computational fluid dynamics (CFD) methods. The main aim of this work was to model phenomena, which could not be captured using standard 0-D approach. The influence of intake manifold length on engine parameters was examined applying 1-D pipe model. Computed results were compared with experimental data. Fourier series expansion and simplified acoustic theory (Campbell diagram) were used to take a closer look at pressure oscillation in intake manifold and to find improvement hints to utilize such a manifold. Copyright 2002 Society of Automotive Engineers, Inc.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    BJ - Termodynamika

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2002

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    SAE Technical Paper Series

  • ISSN

    0148-7191

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

  • Číslo periodika v rámci svazku

    March

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-84877564506