Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum proudění za leteckou vrtulí

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F03%3A02093100" target="_blank" >RIV/68407700:21220/03:02093100 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Research on the Flow past an Aircraft Propeller

  • Popis výsledku v původním jazyce

    For the measurement of propellers transmitting low power, a workplace was established, allowing for power measurement of the propellers' power characteristics and also for research of the flow fields around them by the PIV method. Interesting results presented in the article were already obtained during the testing measurements. Outputs from both methods are compared, and the possibility of quickly determining propeller efficiency directly from the PIV outputs is signified. Hereafter the differences inthe diagram of flow fields during a typical propeller work regime are shown, and the impact of the shape of the propeller blade end on its properties is illustrated.

  • Název v anglickém jazyce

    Research on the Flow past an Aircraft Propeller

  • Popis výsledku anglicky

    For the measurement of propellers transmitting low power, a workplace was established, allowing for power measurement of the propellers' power characteristics and also for research of the flow fields around them by the PIV method. Interesting results presented in the article were already obtained during the testing measurements. Outputs from both methods are compared, and the possibility of quickly determining propeller efficiency directly from the PIV outputs is signified. Hereafter the differences inthe diagram of flow fields during a typical propeller work regime are shown, and the impact of the shape of the propeller blade end on its properties is illustrated.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BK - Mechanika tekutin

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LN00B073" target="_blank" >LN00B073: Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    PSFVIP 4/FLUISU 10

  • ISBN

    2-84867-021-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    39

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Presses Universitaires Franc-Comtoises

  • Místo vydání

    Chamonix

  • Místo konání akce

    Chamonix

  • Datum konání akce

    3. 6. 2003

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku