Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Určení množství recirkulujících spalin z tepelné bilance

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F05%3A02112193" target="_blank" >RIV/68407700:21220/05:02112193 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

  • Název v původním jazyce

    Určenie množstva recirkulujúcich spalín z tepelnej bilancie

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Presné určenie množstva recirkulujúcich spalín (EGR) je dôležitý parameter, napríklad pre návrh chladiča EGR, atď. Avšak presné určenie množstva EGR v prevádzke reálneho motora je veľmi zložité, obzvlášť v prípade, že množstvo EGR nesmie byť meraním ovplyvnené. Situáciu komplikuje vysoká teplota EGR (v prípade nechladeného EGR systému) a tiež tlakové pulzácie v sacom a výfukovom potrubí. Pre určenie množstva EGR existuje viac metód, obsahom článku je popis metódy tzv. tepelnej bilancie, ktorá vychádza zplatnosti zákona zachovania energie.

  • Název v anglickém jazyce

    Determination of Air/EGR Rate Using Thermal Balance

  • Popis výsledku anglicky

    Correct determination of Air/EGR rate is an important parameter for instance for correct design of the recirculating exhaust gas cooler, etc. Nevertheless, exact determination of Air/EGR rate is very difficult on the real engine, especially if the recirculating exhaust gas flow must not be influenced. Moreover, situation is complicated due to high temperature of recirculating exhaust gas (in case non-cooled EGR system), and due to pulsation in intake manifold and exhaust manifold as well. There are moremethods for Air/EGR determination at real engine on the test bed at disposal. One of the methods, so-called thermal method, which is based on the principle of energy conservation law, is described in this article.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2005

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    XXXVI. mezinárodní konference kateder a pracovišť spalovacích motorů českých a slovenských vysokých škol

  • ISBN

    80-01-03293-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    193-200

  • Název nakladatele

    ČVUT FS, Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    15. 9. 2005

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku