Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Optimalizace konstrukce a technologie oběžné lopatky osového dmychadla z uhlíkového kompozitu pro propulsní systém lehkého letadla

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F06%3A02128681" target="_blank" >RIV/68407700:21220/06:02128681 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/68407700:21260/06:06152501 RIV/68407700:21220/06:00128678

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Design Optimization and Technology of Carbon Composite Axial Flow Fan Rotor Blade of Light Aircraft Propulsion System

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper is focused on design of carbon composite fan rotor blade. The fan is a part of propulsion system for small aircrafts, which is composed from four-stroke four-piston motorcycle engine (108 kW @ 7605 rpm) and fan connected with the engine by composite driveshaft. Aerodynamic and strength design was done to obtain proper shape and reinforcement layup. In the work technological design is mainly examined aimed to find the most suitable structure with respect to required mechanical properties of thewhole system and its dynamic behavior. The SP Systems SPRINT technology is analyzed with the aim to apply it for manufacturing of the blade as an alternative to RTM, which is usualy used for different parts like blades.

  • Název v anglickém jazyce

    Design Optimization and Technology of Carbon Composite Axial Flow Fan Rotor Blade of Light Aircraft Propulsion System

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on design of carbon composite fan rotor blade. The fan is a part of propulsion system for small aircrafts, which is composed from four-stroke four-piston motorcycle engine (108 kW @ 7605 rpm) and fan connected with the engine by composite driveshaft. Aerodynamic and strength design was done to obtain proper shape and reinforcement layup. In the work technological design is mainly examined aimed to find the most suitable structure with respect to required mechanical properties of thewhole system and its dynamic behavior. The SP Systems SPRINT technology is analyzed with the aim to apply it for manufacturing of the blade as an alternative to RTM, which is usualy used for different parts like blades.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JI - Kompositní materiály

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2006

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings, ICAS 2006, Hamburg

  • ISBN

    0-9533991-7-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Optimage

  • Místo vydání

    Edinburgh

  • Místo konání akce

    Hamburg

  • Datum konání akce

    3. 9. 2006

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku