Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zvyšování konkurenceschopnosti inovacemi v malých a středních podnicích - pomocí řízení znalostí a metod copmetitive Intelligence. Případová studie klastru omnipack

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F07%3A00133452" target="_blank" >RIV/68407700:21220/07:00133452 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zvyšování konkurenceschopnosti inovacemi v malých a středních podnicích - pomocí řízení znalostí a metod copmetitive Intelligence. Případová studie klastru omnipack

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Inovační strategie je součástí celopodnikové strategie a inovační management je komplexní činnost prostupující celou firmou. Úspěšné naplnění inovační strategie znamená nejen dosáhnout průběžné inovace produktů a procesů jejich tvorby a prodeje, ale zahrnuje také systematickou práci s talenty (lidskými zdroji) a navazování strategických synergických spojení s ostatními subjekty na trhu. V příspěvku jsou popisovány různé typy inovačních strategií, jako operační, strategická a inovace potřeb, dále Inovační strategie podle výsledku SWOT analýzy, Rozvratná (disruptivní) inovační strategie, princip asymetrického zacílení inovační strategie a problematika nezbytné analýzy RPV (resources, processes and values - zdroje, procesy, hodnoty).

  • Název v anglickém jazyce

    Enhancing Competitivenes of Innovative sme Through Knowledge System Using Competitive Intelligence (Case: Business Cluster Omnipack)

  • Popis výsledku anglicky

    Authors have researched innovative SMEs in the Czech Republic and came with the following recommendations: - SMEs in certain sectors should combine the forces with other companies, research institutions, universities and supporting organizations in the form of business clusters; - Business clusters should access and utilise external information sources by the means of Competitive Intelligence; - Members of a business cluster should process and share knowledge by the means of an effective and efficient knowledge system. The research done by the authors for a business cluster OMNIPACK included mapping of the specific information needs, screening of the available information sources, designing the tailor-made knowledge base, creating an ontology of topics, developing methodology for knowledge-driven access to information and implementing the prototype of knowledge portal using topic maps.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1ET210170503" target="_blank" >1ET210170503: Znalostní báze pro vyhledávání a rozvoj synergických podnikatelských seskupení</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Strategické řízení a jeho podpora informačními systémy

  • ISBN

    978-80-248-1466-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Technická univerzita Ostrava

  • Místo vydání

    Ostrava

  • Místo konání akce

    Ostrava

  • Datum konání akce

    5. 9. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku