Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Problémy vysoce přeplňovaných motorů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F07%3A02137914" target="_blank" >RIV/68407700:21220/07:02137914 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Problems of Highly Turbocharged Engines

  • Popis výsledku v původním jazyce

    General problems and constraints of the steady-operation optimized cycle of a high-boosted CI or SI engine. Engine and turbocharger approach to optimization, specific features of combined systems (super / turbocharger, two-stage turbocharging, compoundedconcepts). Influence of valve gear aerodynamics, exhaust system energy transfer and total pressure losses in manifolds and aftertreatment devices on turbocharger performance. Transient response with different combustion systems. New challenges caused bylow-cycle (thermal) fatigue at high-boost engines. Importance of understanding of physics of turbocharging for the efficient use of simulation tools.

  • Název v anglickém jazyce

    Problems of Highly Turbocharged Engines

  • Popis výsledku anglicky

    General problems and constraints of the steady-operation optimized cycle of a high-boosted CI or SI engine. Engine and turbocharger approach to optimization, specific features of combined systems (super / turbocharger, two-stage turbocharging, compoundedconcepts). Influence of valve gear aerodynamics, exhaust system energy transfer and total pressure losses in manifolds and aftertreatment devices on turbocharger performance. Transient response with different combustion systems. New challenges caused bylow-cycle (thermal) fatigue at high-boost engines. Importance of understanding of physics of turbocharging for the efficient use of simulation tools.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/1M0568" target="_blank" >1M0568: Výzkumné centrum spalovacích motorů a automobilů Josefa Božka II</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    MECCA Journal of Middle European Construction and Design of Cars

  • ISSN

    1214-0821

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    14-29

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus