Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Internetová tržiště B2B a jejich přínos

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F07%3A02142588" target="_blank" >RIV/68407700:21220/07:02142588 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Internetová tržiště B2B a jejich přínos

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Internetová tržiště B2B patří k nejvýznamnějším sítím sloužícím pro řízení obchodních aktivit. Internet sám o sobě nabízí bezkonkurenční nástroj pro výměnu informací, možnost těsnější spolupráce, nižší transakční náklady, zvýšení příjmů a příjemné uživatelské prostředí. K dosažení plného užitku z elektronického obchodování je třeba zajistit nejen hladký tok informací v rámci podnikových systémů, ale také mezi jeho zákazníky, dodavateli a všemi dalšími partnery, kteří se na obchodování podílejí. Cílem příspěvku je analýza současného stavu internetových tržišť v Čechách a na Slovensku a syntetický pohled na jejich systémovou integraci a elektronickou obchodní komunikaci.

  • Název v anglickém jazyce

    B2B Exchanges and their Contribution

  • Popis výsledku anglicky

    B2B e-marketplaces belong to the most known nets which are used for controling business activities. Internet in itself is offering unrivelled instrument for information´s exchange, possibility of tighter cooperation, lower transaction costs, increasing earnings and pleasant user´s environment. To reach of full utility from electronic business it is necessary not only flat information flow within company systems but also among its customers, suppliers and all other business partners. The target of this paper is present state of B2B e-marketplaces in the Czech Republic and Slovakia analysis and synthesis sight of their systems integration and electronic business communication.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2007

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    7tth International Scientific Conference

  • ISBN

    978-80-225-2338-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    195-199

  • Název nakladatele

    Ekonomická univerzita Bratislava

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Bratislava

  • Datum konání akce

    8. 6. 2007

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku