Gas Fuelled Engine with High Power Rating
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F09%3A00161068" target="_blank" >RIV/68407700:21220/09:00161068 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Gas Fuelled Engine with High Power Rating
Popis výsledku v původním jazyce
Description of parameters of highly boosted stoichiometric gas fuelled engine. Description of the strategy and the technological implementation of Variable Turbine Geometry as a boost control. Comparison with originally implemented Waste-Gate control.
Název v anglickém jazyce
Gas Fuelled Engine with High Power Rating
Popis výsledku anglicky
Description of parameters of highly boosted stoichiometric gas fuelled engine. Description of the strategy and the technological implementation of Variable Turbine Geometry as a boost control. Comparison with originally implemented Waste-Gate control.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
JT - Pohon, motory a paliva
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GP101%2F08%2FP527" target="_blank" >GP101/08/P527: Metoda a zařízení pro identifikaci nepravidelnosti hoření při použití obnovitelných plynných paliv v pístovém spalovacím motoru</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
MECCA Journal of Middle European Construction and Design of Cars
ISSN
1214-0821
e-ISSN
—
Svazek periodika
6
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—