Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Fuel Boost Pump Control Electronics and Pilot Information Cockpit Display’s Development

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F27174841%3A_____%2F16%3AN0000010" target="_blank" >RIV/27174841:_____/16:N0000010 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.czaerospace.eu/en/2016-02-56.html" target="_blank" >http://www.czaerospace.eu/en/2016-02-56.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The Fuel Boost Pump Control Electronics and Pilot Information Cockpit Display’s Development

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This article deals with a brief description of the MOSTA project (Modernization of Small Transport Aircraft, CS-23 category) outputs; the first output is a prototype of fuel pump control electronics (FPC) of the boost fuel pump (BFP), the second one is the Pilot Information System Demonstrator (IPSP). The development of a new generation equipment was invoked by the aircraft producer’s strict requirements for a new design that implements “Damage Tolerance” maintenance philosophy. The ”Damage Tolerance” philosophy increases the operation life of the aircraft and decreases maintenance costs. Both equipment were designed with the goal to reach the “Damage Tolerance” philosophy of maintenance by using of modern components and technologies like brushless electrical motors (BLDC), new long-life capacitors, modern embedded control elements, etc.

  • Název v anglickém jazyce

    The Fuel Boost Pump Control Electronics and Pilot Information Cockpit Display’s Development

  • Popis výsledku anglicky

    This article deals with a brief description of the MOSTA project (Modernization of Small Transport Aircraft, CS-23 category) outputs; the first output is a prototype of fuel pump control electronics (FPC) of the boost fuel pump (BFP), the second one is the Pilot Information System Demonstrator (IPSP). The development of a new generation equipment was invoked by the aircraft producer’s strict requirements for a new design that implements “Damage Tolerance” maintenance philosophy. The ”Damage Tolerance” philosophy increases the operation life of the aircraft and decreases maintenance costs. Both equipment were designed with the goal to reach the “Damage Tolerance” philosophy of maintenance by using of modern components and technologies like brushless electrical motors (BLDC), new long-life capacitors, modern embedded control elements, etc.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FR-TI2%2F557" target="_blank" >FR-TI2/557: Projekt MOSTA - Modernizace malého dopravního letounu za účelem zvýšení efektivnosti a ekonomie jeho provozu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Czech Aerospace Proceedings

  • ISSN

    1211-877x

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    2016

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    32-33

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus