Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Simulační model pro únosnost ozubení vztahující se na ozubení s povrchově kalenou vrstvou

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F13%3A00210920" target="_blank" >RIV/68407700:21220/13:00210920 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Simulační model pro únosnost ozubení vztahující se na ozubení s povrchově kalenou vrstvou

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zpráva zahrnuje kompletní popis simulačního modelu pro únosnost ozubení vztahující se na ozubení s povrchově kalenou vrstvou. Ve zprávě je popsána tvorba MKP simulačního modelu, který zahrne do výpočtu komplexní mechanické vlastnosti povrchově kalené vrstvy, změnu tloušťky povrchově kalené vrstvy právě pro optimalizaci tloušťky povrchově kalené vrstvy vzhledem k únosnosti ozubení. V tomto případě budou porovnávány z hlediska napjatosti dva rozdílné způsoby zatěžování, a to pulzní princip a provozní princip.

  • Název v anglickém jazyce

    Simulation model for the resistance of gearing related to gearing with surface hardened layer

  • Popis výsledku anglicky

    The report includes a complete description of the simulation model for the resistance of gearing relating to the teeth with surface hardened layer. The report describes the creation of the FEM simulation model, which involves the calculation of complex mechanical properties of the hardened surface layer, change the thickness of the hardened surface layer just to optimize the thickness of the hardened surface layer with respect to the viability of gearing. In this case, will be compared in terms of stress, two different types of load, and pulse principle and operating principle.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FR-TI4%2F054" target="_blank" >FR-TI4/054: Zvyšování únosnosti ozubení čelního soukolí optimalizací tepelného, chemicko-tepelného a mechanického zpracování</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů