Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

FEM Simulations on Gears with Different Carbonized Depth

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F16%3A00222934" target="_blank" >RIV/68407700:21220/16:00222934 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-22762-7_40" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-22762-7_40</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-22762-7_40" target="_blank" >10.1007/978-3-319-22762-7_40</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    FEM Simulations on Gears with Different Carbonized Depth

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The article describes the possibilities of increasing of the load capacity of gearing by optimizing thickness of the surface layer of case-hardened tooth flanks, which have different thicknesses and pressure angles. Further is described the creation of FEM (finite element method) simulation model of gear-mesh with the application of various surface layers and then are described calculation results. Mechanical properties of the surface layers are determined from the material analysis.

  • Název v anglickém jazyce

    FEM Simulations on Gears with Different Carbonized Depth

  • Popis výsledku anglicky

    The article describes the possibilities of increasing of the load capacity of gearing by optimizing thickness of the surface layer of case-hardened tooth flanks, which have different thicknesses and pressure angles. Further is described the creation of FEM (finite element method) simulation model of gear-mesh with the application of various surface layers and then are described calculation results. Mechanical properties of the surface layers are determined from the material analysis.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FR-TI4%2F054" target="_blank" >FR-TI4/054: Zvyšování únosnosti ozubení čelního soukolí optimalizací tepelného, chemicko-tepelného a mechanického zpracování</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    The Latest Methods of Construction Design

  • ISBN

    978-3-319-22761-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    269-275

  • Název nakladatele

    Springer International Publishing

  • Místo vydání

    Cham

  • Místo konání akce

    Beroun

  • Datum konání akce

    9. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000451459600040