Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

*Theoretical Potential of Future Automotive Internal Combustion Engine in Terms of Efficiency and Performance.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F13%3A00213660" target="_blank" >RIV/68407700:21220/13:00213660 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    *Theoretical Potential of Future Automotive Internal Combustion Engine in Terms of Efficiency and Performance.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    *It is expected that future ICE will (most likely) be a SI engine with ability to use controlled combustion mode (RCCI). This is supposed to nullify/minimize 2 major disadvantages of SI engine in terms of efficiency and performance ? throttling and knocking ? while keeping pollutant production in low levels. Such engine provides additional variability, hence it will require more complex optimization to extract maximum thermodynamic potential. The paper deals with thermodynamic optimization of future-design `variable? ICE (1.0 liter 3-cylinder) intended for application in small passenger cars. Time demanding multi-variable optimizations were carried out to find the theoretical potential of efficiency (BSFC) and maximum performance.

  • Název v anglickém jazyce

    *Theoretical Potential of Future Automotive Internal Combustion Engine in Terms of Efficiency and Performance.

  • Popis výsledku anglicky

    *It is expected that future ICE will (most likely) be a SI engine with ability to use controlled combustion mode (RCCI). This is supposed to nullify/minimize 2 major disadvantages of SI engine in terms of efficiency and performance ? throttling and knocking ? while keeping pollutant production in low levels. Such engine provides additional variability, hence it will require more complex optimization to extract maximum thermodynamic potential. The paper deals with thermodynamic optimization of future-design `variable? ICE (1.0 liter 3-cylinder) intended for application in small passenger cars. Time demanding multi-variable optimizations were carried out to find the theoretical potential of efficiency (BSFC) and maximum performance.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/ED2.1.00%2F03.0125" target="_blank" >ED2.1.00/03.0125: Pořízení technologie pro Centrum vozidel udržitelné mobility</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the XLIV. International Scientific Conference of the Czech and Slovak University Departments and Institutions Dealing with the Research of Internal Combustion Engines ? KOKA 2013

  • ISBN

    978-80-7375-801-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    244-252

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    10. 9. 2013

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku