*2-stroke Engine Brake for Heavy-duty CI Engine
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F13%3A00213663" target="_blank" >RIV/68407700:21220/13:00213663 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://fs12120/softlib/2013/EATON_2stroke_brake.zip" target="_blank" >http://fs12120/softlib/2013/EATON_2stroke_brake.zip</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
*2-stroke Engine Brake for Heavy-duty CI Engine
Popis výsledku v původním jazyce
*The work deals with detailed thermodynamic optimization of valve train (exhaust and intake) to maximize engine braking power. Different concepts (single peak, 2- and 3-peak) were consider and fully optimized using genetic algorithm. Sensitivity of selected parameters was carried out.
Název v anglickém jazyce
*2-stroke Engine Brake for Heavy-duty CI Engine
Popis výsledku anglicky
*The work deals with detailed thermodynamic optimization of valve train (exhaust and intake) to maximize engine braking power. Different concepts (single peak, 2- and 3-peak) were consider and fully optimized using genetic algorithm. Sensitivity of selected parameters was carried out.
Klasifikace
Druh
R - Software
CEP obor
BJ - Termodynamika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/ED2.1.00%2F03.0125" target="_blank" >ED2.1.00/03.0125: Pořízení technologie pro Centrum vozidel udržitelné mobility</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
EATON_2stroke_brake
Technické parametry
Rozsáhlá databáze výsledků z optimalizací geometrických parametrů ventilového rozvodu (výfukový + sací) s cílem maximalizovat brzdný výkon motoru. Model motoru je vytvořen v GT-Power, jedná se detailní termodynamický model. Optimalizace (mnohoparametrická + omezující podmínky) byla provedena za pomocí genetické algoritmu (modeFRONTIER).
Ekonomické parametry
1400000,-kč
IČO vlastníka výsledku
68407700
Název vlastníka
ČVUT v Praze, FS