*2-stroke Engine Brake
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F13%3A00216120" target="_blank" >RIV/68407700:21220/13:00216120 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/68407700:21220/12:00217504
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
*2-stroke Engine Brake
Popis výsledku v původním jazyce
*The report summarizes results of detailed thermodynamic simulations in GT-Power concerning engine braking. The main emphasis is put on 2-stroke mode which allows significant increase of braking power. Multi-variable complex optimizations were performedto find optimal engine setting ? the dominant feature is setting of dedicated multi-peak exhaust valve.
Název v anglickém jazyce
*2-stroke Engine Brake
Popis výsledku anglicky
*The report summarizes results of detailed thermodynamic simulations in GT-Power concerning engine braking. The main emphasis is put on 2-stroke mode which allows significant increase of braking power. Multi-variable complex optimizations were performedto find optimal engine setting ? the dominant feature is setting of dedicated multi-peak exhaust valve.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
BJ - Termodynamika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
127
Místo vydání
Praha
Název nakladatele resp. objednatele
EATON S.r.l.
Verze
—