Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Development of 4-stroke Engine Brake Using Thermodynamic and Mechanical Simulation Models

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F18%3A00329319" target="_blank" >RIV/68407700:21220/18:00329319 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Development of 4-stroke Engine Brake Using Thermodynamic and Mechanical Simulation Models

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of the work is to find such exhaust valve lift profiles, which would maximize the braking power of the heavy duty Diesel engine and at the same time comply with requirements of the dynamic analysis and real design. So called 4-stroke engine brake uses additional valve lift profiles (besides the standard exhaust valve lift) that help to decrease brake power of the motored engine during deceleration or downhill driving of a HD vehicle. These valve lift profiles were initially optimized by the thermodynamic simulation and subsequently amended based on the dynamic analysis of the simultaneously developed mechanical model. The work presents an insight into the engine brake issue from the thermodynamic and mechanical point of view.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of 4-stroke Engine Brake Using Thermodynamic and Mechanical Simulation Models

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the work is to find such exhaust valve lift profiles, which would maximize the braking power of the heavy duty Diesel engine and at the same time comply with requirements of the dynamic analysis and real design. So called 4-stroke engine brake uses additional valve lift profiles (besides the standard exhaust valve lift) that help to decrease brake power of the motored engine during deceleration or downhill driving of a HD vehicle. These valve lift profiles were initially optimized by the thermodynamic simulation and subsequently amended based on the dynamic analysis of the simultaneously developed mechanical model. The work presents an insight into the engine brake issue from the thermodynamic and mechanical point of view.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20303 - Thermodynamics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Scientific Proceeding KOKA 2018

  • ISBN

    978-80-552-1880-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    10

  • Strana od-do

    79-88

  • Název nakladatele

    SPU Nitra

  • Místo vydání

    Nitra

  • Místo konání akce

    Nitrianske Rudno

  • Datum konání akce

    19. 9. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku