Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

*Design Assistance System applications for simulation of IC Engine Dynamics

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F13%3A00213762" target="_blank" >RIV/68407700:21220/13:00213762 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    *Design Assistance System applications for simulation of IC Engine Dynamics

  • Popis výsledku v původním jazyce

    *A Design Assistance System (DASY)[1] offers methods that can be applied in the situation where a designer needs to interconnect all aspects of a design to achieve an optimized solution. This article is focused on the presentation of selected computational methods and their integration into DASY. The methods combine a CAD design of combustion engine components with the computation of crank train and valve train dynamics. The computational models are solved using commercial software or directly in DASY using a built-in solver. A concept for the designing of a valve lift curve is introduced as an example of methods that can be solved directly in DASY using the Gauss-Newton solver. The developed concepts can be further incorporated into a model of a wholeengine or vehicle thanks to the block structure of DASY.

  • Název v anglickém jazyce

    *Design Assistance System applications for simulation of IC Engine Dynamics

  • Popis výsledku anglicky

    *A Design Assistance System (DASY)[1] offers methods that can be applied in the situation where a designer needs to interconnect all aspects of a design to achieve an optimized solution. This article is focused on the presentation of selected computational methods and their integration into DASY. The methods combine a CAD design of combustion engine components with the computation of crank train and valve train dynamics. The computational models are solved using commercial software or directly in DASY using a built-in solver. A concept for the designing of a valve lift curve is introduced as an example of methods that can be solved directly in DASY using the Gauss-Newton solver. The developed concepts can be further incorporated into a model of a wholeengine or vehicle thanks to the block structure of DASY.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    MECCA Journal of Middle European Construction and Design of Cars

  • ISSN

    1214-0821

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    11

  • Číslo periodika v rámci svazku

    3

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    20-30

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus