Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vliv tepelné roztažnosti sendvičové střechy na namáhání lepených vrstev

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F13%3A00215868" target="_blank" >RIV/68407700:21220/13:00215868 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vliv tepelné roztažnosti sendvičové střechy na namáhání lepených vrstev

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zpráva se zabývá posouzením namáhání lepených spojů sendvičové střechy ve skeletu autobusu (elektrobusu) s ohledem na uvažovanou teplotní rozta žnost komponent střechy a termálních napětí při nerovnoměrném ohřevu. Analyzován je vliv teplotní roztažnostina namáhání lepených spojů při zadané teplotě na vnitřním (20 oC) a vnějším (+40 nebo -40 oC) potahu a uvažování lineárního průběhu teploty po tloušťce sendvičové střechy. Teplota skeletu a další výstroje je uvažována konstantní (20 oC). Ve všech variantách se jedná o statickou analýzu konstrukce s uvažováním vlastní tíhy bez hmotnosti cestujících.

  • Název v anglickém jazyce

    The thermal expansion effect of sandwich roof on the stress of bonded layers

  • Popis výsledku anglicky

    The report deals with the assessment of loading of sandwich roof adhesive joints in bus body (electrobus) with respect to the thermal expansion of the roof components and thermal stress during nonuniform heating. There are analyzed the effects of thermalexpansion on the loading of adhesive joints at the specified temperature on the inner (20 degree of Celsius) and outer (+40 or -40 degree of Celsius) surfaces. It is considered linear course of the temperature along the thickness of the sandwich roof. Temperature of skeleton and other equipments is considered to be constant (20 degree of Celsius). In all variants there are considered static structural analysis with influence of its own weight without the weight of passengers.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FR-TI4%2F349" target="_blank" >FR-TI4/349: VÝZKUM A VÝVOJ SKELETU AUTOBUSU Z NEKONVENČNÍCH MATERIÁLŮ</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2013

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    22

  • Místo vydání

    Praha

  • Název nakladatele resp. objednatele

    Vision Consulting Automotive s.r.o.

  • Verze