Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Real-time Marketing Research in Processes of Management of Automotive Companies

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F14%3A00221066" target="_blank" >RIV/68407700:21220/14:00221066 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Real-time Marketing Research in Processes of Management of Automotive Companies

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of this paper is to verify the methods by which marketing research applied online, in real time (Real Time) in the automotive industry, eliminating the discrepancy between static and dynamic information. Real time access is providing more timelyand more accurate result than classical methods of marketing research. This also contributes to the integrated management of industrial enterprises, which can be in the current turulent environment regarded as a competitive advantage.

  • Název v anglickém jazyce

    Real-time Marketing Research in Processes of Management of Automotive Companies

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of this paper is to verify the methods by which marketing research applied online, in real time (Real Time) in the automotive industry, eliminating the discrepancy between static and dynamic information. Real time access is providing more timelyand more accurate result than classical methods of marketing research. This also contributes to the integrated management of industrial enterprises, which can be in the current turulent environment regarded as a competitive advantage.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    15. mezinárodní konference: Integrované inženýrství v řízení průmyslových podniků

  • ISBN

    978-80-01-05537-3

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    48-52

  • Název nakladatele

    ČVUT, Fakulta strojní

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    30. 9. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku