*Statické zkoušky propulzního systému pro letouny kategorie UL
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F14%3A00224654" target="_blank" >RIV/68407700:21220/14:00224654 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
*Statické zkoušky propulzního systému pro letouny kategorie UL
Popis výsledku v původním jazyce
*Zpráva se zabývá statickými zkouškami demonstrátoru nové pohonné jednotky pro kategorii ultralehkých a malých sportovních letadel. Během vývoje nového pohonu byly použity dva pohonné agregáty ? motocyklové motory Yamaha R1 2004 a BMW S1000RR. Oba zmíněné motory byly zastavěné do laboratorních standů ventilátorového pohonu umožňující porovnání různých konstrukčních řešení a získávání dat.
Název v anglickém jazyce
*Static tests propulsion system for aircraft categories UL
Popis výsledku anglicky
*The report deals with the static tests demonstrator new powertrains for the category of ultralight and small sport aircraft. During the development of new propulsion used two propulsion units - motorcycle engines Yamaha R1 2004 and BMW S1000RR. Both ofthese engines were built into the laboratory stands fan drive enables the comparison of different design solutions and data acquisition.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
JT - Pohon, motory a paliva
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/FR-TI3%2F527" target="_blank" >FR-TI3/527: Ultralehký letoun s dmychadlovým pohonem</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2014
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.