Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

EXTENDED ROUTE DESCRIPTION WITH USE THE MEASURED HISTORICAL DATA FOR VELOCITY PROFILE OPTIMIZATION

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F15%3A00236243" target="_blank" >RIV/68407700:21220/15:00236243 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    EXTENDED ROUTE DESCRIPTION WITH USE THE MEASURED HISTORICAL DATA FOR VELOCITY PROFILE OPTIMIZATION

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The preliminary knowledge about route shape, traffic density and other route properties is the necessary for successful planned energy saving ride behavior. The input data from GPS navigation contain only restricted set of knowledge about the route properties, don’t respect the random and recurring events, which is the different for different vehicle construction. These events are not contained in GPS navigation data, but the knowledge about it can be obtained only from repeated measuring and use the historical data. The paper presents the first ideas for measuring, saving and using historical data, measured by the vehicle onboard computer unit.

  • Název v anglickém jazyce

    EXTENDED ROUTE DESCRIPTION WITH USE THE MEASURED HISTORICAL DATA FOR VELOCITY PROFILE OPTIMIZATION

  • Popis výsledku anglicky

    The preliminary knowledge about route shape, traffic density and other route properties is the necessary for successful planned energy saving ride behavior. The input data from GPS navigation contain only restricted set of knowledge about the route properties, don’t respect the random and recurring events, which is the different for different vehicle construction. These events are not contained in GPS navigation data, but the knowledge about it can be obtained only from repeated measuring and use the historical data. The paper presents the first ideas for measuring, saving and using historical data, measured by the vehicle onboard computer unit.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JO - Pozemní dopravní systémy a zařízení

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/LO1311" target="_blank" >LO1311: Rozvoj Centra vozidel udržitelné mobility</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    19th Workshop of Applied Mechanics

  • ISBN

    978-80-01-05918-0

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    -1

  • Název nakladatele

    České vysoké učení technické v Praze, Fakulta strojní

  • Místo vydání

    Praha

  • Místo konání akce

    Ústav mechaniky, biomechaniky a mechatroniky

  • Datum konání akce

    18. 12. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku