Evaluation of 2-stage Turbocharger for Gas Compression for Engine Concept with Separated Air and Gas Compression
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F15%3A00240022" target="_blank" >RIV/68407700:21220/15:00240022 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2015/PBS-two_stage_turbocharger.zip" target="_blank" >http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2015/PBS-two_stage_turbocharger.zip</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Evaluation of 2-stage Turbocharger for Gas Compression for Engine Concept with Separated Air and Gas Compression
Popis výsledku v původním jazyce
This software is an engine model with separated compression of air and gas. The engine layout reflects demands on formation of mixture in high pressure intake manifold downstream of compressors. Separate compressors are used for compressing air and biogas. The newly developed turbocharger consisting of two serial compressors and one turbine assembled on one shaft. The engine uses high pressure solenoid operated gas admission valves in intake ports directly upstream of engine head. These models were used for evaluation of newly developed turbocharger size for the engine of given size and power output.
Název v anglickém jazyce
Evaluation of 2-stage Turbocharger for Gas Compression for Engine Concept with Separated Air and Gas Compression
Popis výsledku anglicky
This software is an engine model with separated compression of air and gas. The engine layout reflects demands on formation of mixture in high pressure intake manifold downstream of compressors. Separate compressors are used for compressing air and biogas. The newly developed turbocharger consisting of two serial compressors and one turbine assembled on one shaft. The engine uses high pressure solenoid operated gas admission valves in intake ports directly upstream of engine head. These models were used for evaluation of newly developed turbocharger size for the engine of given size and power output.
Klasifikace
Druh
R - Software
CEP obor
JT - Pohon, motory a paliva
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
Dvou_stupnove_turbodmychadlo
Technické parametry
Výpočetní software vytvořený v prostředí GT-Suite 7.4 sloužící pro termodynamické simulace motorů a simulace jejich řízení;
Ekonomické parametry
Nově vyvinuté dvoustupňové turbodmychadlo pro odděleného stlačování plynu zvyšuje celkovou účinnost dvoustupňové skupiny pro stlačování plynného paliva. Tato koncepce zvyšuje bezpečnost motoru, kdy nemůže dojít k explozi sacího potrubí motoru v případě zášlehu skrz sací ventily. Zároveň tato koncepce umožní zvýšit účinnost využití energie paliva v kogenerační jednotce odstraněním potřeby kompresorové stanice stlačující plynné palivo pro vyfukovací ventily;
IČO vlastníka výsledku
68407700
Název vlastníka
12000