Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluation of 2-stage Turbocharger for Gas Compression for Engine Concept with Separated Air and Gas Compression

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F15%3A00240022" target="_blank" >RIV/68407700:21220/15:00240022 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2015/PBS-two_stage_turbocharger.zip" target="_blank" >http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2015/PBS-two_stage_turbocharger.zip</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Evaluation of 2-stage Turbocharger for Gas Compression for Engine Concept with Separated Air and Gas Compression

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This software is an engine model with separated compression of air and gas. The engine layout reflects demands on formation of mixture in high pressure intake manifold downstream of compressors. Separate compressors are used for compressing air and biogas. The newly developed turbocharger consisting of two serial compressors and one turbine assembled on one shaft. The engine uses high pressure solenoid operated gas admission valves in intake ports directly upstream of engine head. These models were used for evaluation of newly developed turbocharger size for the engine of given size and power output.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of 2-stage Turbocharger for Gas Compression for Engine Concept with Separated Air and Gas Compression

  • Popis výsledku anglicky

    This software is an engine model with separated compression of air and gas. The engine layout reflects demands on formation of mixture in high pressure intake manifold downstream of compressors. Separate compressors are used for compressing air and biogas. The newly developed turbocharger consisting of two serial compressors and one turbine assembled on one shaft. The engine uses high pressure solenoid operated gas admission valves in intake ports directly upstream of engine head. These models were used for evaluation of newly developed turbocharger size for the engine of given size and power output.

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    Dvou_stupnove_turbodmychadlo

  • Technické parametry

    Výpočetní software vytvořený v prostředí GT-Suite 7.4 sloužící pro termodynamické simulace motorů a simulace jejich řízení;

  • Ekonomické parametry

    Nově vyvinuté dvoustupňové turbodmychadlo pro odděleného stlačování plynu zvyšuje celkovou účinnost dvoustupňové skupiny pro stlačování plynného paliva. Tato koncepce zvyšuje bezpečnost motoru, kdy nemůže dojít k explozi sacího potrubí motoru v případě zášlehu skrz sací ventily. Zároveň tato koncepce umožní zvýšit účinnost využití energie paliva v kogenerační jednotce odstraněním potřeby kompresorové stanice stlačující plynné palivo pro vyfukovací ventily;

  • IČO vlastníka výsledku

    68407700

  • Název vlastníka

    12000