Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Evaluation of 2-stage Turbocharger for Gas Compression for Engine Concept with Separated Air and Gas Compression

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F15%3A00240027" target="_blank" >RIV/68407700:21220/15:00240027 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Evaluation of 2-stage Turbocharger for Gas Compression for Engine Concept with Separated Air and Gas Compression

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This software is an engine model with separated compression of air and gas. The engine layout reflects demands on formation of mixture in high pressure intake manifold downstream of compressors. Separate compressors are used for compressing air and biogas. The newly developed turbocharger consisting of two serial compressors and one turbine assembled on one shaft. The engine uses high pressure solenoid operated gas admission valves in intake ports directly upstream of engine head. These models were used for evaluation of newly developed turbocharger size for the engine of given size and power output.

  • Název v anglickém jazyce

    Evaluation of 2-stage Turbocharger for Gas Compression for Engine Concept with Separated Air and Gas Compression

  • Popis výsledku anglicky

    This software is an engine model with separated compression of air and gas. The engine layout reflects demands on formation of mixture in high pressure intake manifold downstream of compressors. Separate compressors are used for compressing air and biogas. The newly developed turbocharger consisting of two serial compressors and one turbine assembled on one shaft. The engine uses high pressure solenoid operated gas admission valves in intake ports directly upstream of engine head. These models were used for evaluation of newly developed turbocharger size for the engine of given size and power output.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    16

  • Místo vydání

    Praha

  • Název nakladatele resp. objednatele

    PBS Turbo, s.r.o.

  • Verze