Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zatížení bezpečnostních pasů letounu JA-400 dle UL-2 a LTF-UL

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F16%3A00301178" target="_blank" >RIV/68407700:21220/16:00301178 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zatížení bezpečnostních pasů letounu JA-400 dle UL-2 a LTF-UL

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zpráva se zabývá výpočtem zatěžujících sil a konkrétního zatížení závěsů bezpečnostních pasů posádky ultralehkého letounu JA-400. První část zprávy se věnuje krátkému popisu konstrukčního řešení bezpečnostních pasů. Dále je uvedena předpisová základna věnující se problematice, dle které byla konstrukce navržena. Následuje vlastní výpočet zatížení a přehled výsledků výpočtu pro jednotlivé druhy zatížení vyskytující se během havarijních situací a provozu. Součástí zprávy je určení zatížení konstrukce sedačky posádky letounu.

  • Název v anglickém jazyce

    Safety belts load for the JA-400 aircraft according to UL-2 and LTF-UL

  • Popis výsledku anglicky

    The report concentrates on the calculation of loading forces and the specific load of fittings of the safety belts for the crew of an ultralight airplane JA-400. The first part of the report is devoted to a brief description of the structural design of safety belts. The following part is a description of the regulatory base, according to which the structure has been designed. At the end there is the load calculation and summary results of the calculation for different types of loads occurring during emergency situations and traffic. The report also determines the structural loads of the seat for the airplane crew.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    JU - Aeronautika, aerodynamika, letadla

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů