Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zatížení upínacích pasů a sedaček letounu UL-39 Albi II

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F17%3A00318251" target="_blank" >RIV/68407700:21220/17:00318251 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zatížení upínacích pasů a sedaček letounu UL-39 Albi II

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zpráva se zabývá výpočtem zatěžujících sil a konkrétního zatížení závěsů bezpečnostních pasů a sedaček posádky ultralehkého letounu UL-39 Albi II. První část zprávy se věnuje krátkému popisu konstrukčního řešení bezpečnostních pasů. Dále je uvedena předpisová základna věnující se problematice, dle které byla konstrukce navržena. Následuje vlastní výpočet zatížení a přehled výsledků výpočtu pro jednotlivé druhy zatížení vyskytující se během havarijních situací a provozu. Součástí zprávy je určení zatížení konstrukce sedačky posádky letounu.

  • Název v anglickém jazyce

    Loading safety belts and seat for the UL-39 Albi II aircraft

  • Popis výsledku anglicky

    The report concentrates on the calculation of loading forces and the specific load of fittings of the safety belts for the crew of an ultralight airplane UL-39 Albi II. The first part of the report is devoted to a brief description of the structural design of safety belts. The following part is a description of the regulatory base, according to which the structure has been designed. At the end there is the load calculation and summary results of the calculation for different types of loads occurring during emergency situations and traffic. The report also determines the structural loads of the seat for the airplane crew.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20304 - Aerospace engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/FV10569" target="_blank" >FV10569: Inovace nekonvenčního ultralehkého celokompozitového letounu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů