Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Different Boosting Systems and Their Control Strategies for a Spark Ignition Internal Combustion Engine

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F16%3A00306689" target="_blank" >RIV/68407700:21220/16:00306689 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1515/mecdc-2016-0003" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1515/mecdc-2016-0003</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1515/mecdc-2016-0003" target="_blank" >10.1515/mecdc-2016-0003</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Different Boosting Systems and Their Control Strategies for a Spark Ignition Internal Combustion Engine

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This research uses 1-D simulation in GT-Power for evaluation of boosting systems for a spark ignition engine. The exhaust gas driven (waste-gated turbocharger) and mechanical driven (Roots blower) boosting systems are assessed in both steady state and transient modes in terms of performance, efficiency, fuel consumption, drivability, energy distribution and other aspects that influence gas exchange phase. Moreover, different boost control strategies, particularly at partial load, are also evaluated. Results of the research are aimed to help find optimal boosting system for standardized or real life drive cycles.

  • Název v anglickém jazyce

    Different Boosting Systems and Their Control Strategies for a Spark Ignition Internal Combustion Engine

  • Popis výsledku anglicky

    This research uses 1-D simulation in GT-Power for evaluation of boosting systems for a spark ignition engine. The exhaust gas driven (waste-gated turbocharger) and mechanical driven (Roots blower) boosting systems are assessed in both steady state and transient modes in terms of performance, efficiency, fuel consumption, drivability, energy distribution and other aspects that influence gas exchange phase. Moreover, different boost control strategies, particularly at partial load, are also evaluated. Results of the research are aimed to help find optimal boosting system for standardized or real life drive cycles.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    MECCA Journal of Middle European Construction and Design of Cars

  • ISSN

    1214-0821

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    14

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    33-40

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus