3-D CFD Combustion Models of ICE
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F16%3A00307792" target="_blank" >RIV/68407700:21220/16:00307792 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2016/FIRE_EngineCombustion.zip" target="_blank" >http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2016/FIRE_EngineCombustion.zip</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
3-D CFD Combustion Models of ICE
Popis výsledku v původním jazyce
Main focus is put on combustion modeling of different types of ICE while considering influence of local turbulence. LES approach is used for turbulence modeling while different predictive combustion models were applied. For the case of diesel engine, high pressure fuel injection was considered while using experimental data from cold pressure vessel.
Název v anglickém jazyce
3-D CFD Combustion Models of ICE
Popis výsledku anglicky
Main focus is put on combustion modeling of different types of ICE while considering influence of local turbulence. LES approach is used for turbulence modeling while different predictive combustion models were applied. For the case of diesel engine, high pressure fuel injection was considered while using experimental data from cold pressure vessel.
Klasifikace
Druh
R - Software
CEP obor
BJ - Termodynamika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
FIRE_EngineCombustion
Technické parametry
Rozsáhlá databáze výsledků 3-D CFD LES simulací. Databáze je tvořena výstupními soubory programu AVL FIRE (obecný 3-D CFD nástroj; Linux/Windows). Byly propočteny různé verze motorů (zážehové, vznětové) při uvažování různých modelů spalování. Důraz je kladen na modelování turbulence (LES) a modely s velkou schopností predikce bez nutnosti výrazné kalibrace. Statistické zpracování vybraných integrálních/lokálních vlastností pak bylo provedeno v programu MS Excel.
Ekonomické parametry
250000
IČO vlastníka výsledku
68407700
Název vlastníka
centrum vozidel udržitelné mobility Josefa Božka