Identification of Main Sources of Cycle-to-cyle Variability
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F17%3A00320368" target="_blank" >RIV/68407700:21220/17:00320368 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2017/FIRE_CCV_SI_ICE.zip" target="_blank" >http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2017/FIRE_CCV_SI_ICE.zip</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Identification of Main Sources of Cycle-to-cyle Variability
Popis výsledku v původním jazyce
Main focus is put on combustion modeling of SI ICE while considering influence of local turbulence. LES approach is used for turbulence modeling. Different engine types were studied - classical gasoline DI ICE and natural gas ICE with scavenged re-chamber.
Název v anglickém jazyce
Identification of Main Sources of Cycle-to-cyle Variability
Popis výsledku anglicky
Main focus is put on combustion modeling of SI ICE while considering influence of local turbulence. LES approach is used for turbulence modeling. Different engine types were studied - classical gasoline DI ICE and natural gas ICE with scavenged re-chamber.
Klasifikace
Druh
R - Software
CEP obor
—
OECD FORD obor
20303 - Thermodynamics
Návaznosti výsledku
Projekt
Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Interní identifikační kód produktu
FIRE_CCV_SI_ICE
Technické parametry
Tento autorizovaný SW vznikl v rámci aktivit CK AP JB. Rozsáhlá databáze výsledků 3-D CFD LES simulací. Databáze je tvořena výstupními soubory programu AVL FIRE (obecný 3-D CFD nástroj; Linux/Windows). Byly propočteny různé verze zážehových motorů při uvažování různých modelů spalování. Důraz je kladen na modelování turbulence (LES) a modely s velkou schopností predikce bez nutnosti výrazné kalibrace. Statistické zpracování vybraných integrálních/lokálních vlastností pak bylo provedeno v programu MS Excel.
Ekonomické parametry
250000
IČO vlastníka výsledku
68407700
Název vlastníka
ČVUT v Praze, fakulta strojní