Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Contribution of Contemporary CFD Methods to ICE Development and Optimization

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F16%3A00308091" target="_blank" >RIV/68407700:21220/16:00308091 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Contribution of Contemporary CFD Methods to ICE Development and Optimization

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Current demands on ICE for automotive use. Main aerodynamic and combustion issues of ICE optimization. Detailed description of K-k-l model for squish and swirl flows with influence of axial gas motion in a cylinder. General assessment of CFD tools for turbulent flow simulation at low and high Re in engines. Turbulence models, attractiveness and issues of LES model. Examples of main issues of combustion, gas exchange or turbocharger simulation in CFD. Need for calibrations by experiments. The reasonable compromise between full CFD models and 1-D approach - quasi-3-D models.

  • Název v anglickém jazyce

    Contribution of Contemporary CFD Methods to ICE Development and Optimization

  • Popis výsledku anglicky

    Current demands on ICE for automotive use. Main aerodynamic and combustion issues of ICE optimization. Detailed description of K-k-l model for squish and swirl flows with influence of axial gas motion in a cylinder. General assessment of CFD tools for turbulent flow simulation at low and high Re in engines. Turbulence models, attractiveness and issues of LES model. Examples of main issues of combustion, gas exchange or turbocharger simulation in CFD. Need for calibrations by experiments. The reasonable compromise between full CFD models and 1-D approach - quasi-3-D models.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    JT - Pohon, motory a paliva

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    KOKA 2016 - XLVII. International Scientific Conference of the Czech and Slovak Universities and Institutions Dealing with Research of Internal Combustion Engines

  • ISBN

    978-80-214-5379-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    19

  • Strana od-do

    113-131

  • Název nakladatele

    Vysoké učení technické v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    5. 9. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku