Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Detailed models and SW tools for modeling of advanced ICE concepts: gasoline/natural gas ICE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F20%3A00348055" target="_blank" >RIV/68407700:21220/20:00348055 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2020/FIRE_diffCombM_gasoline_ICE.zip" target="_blank" >http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2020/FIRE_diffCombM_gasoline_ICE.zip</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Detailed models and SW tools for modeling of advanced ICE concepts: gasoline/natural gas ICE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The SW is supposed to enable to predict the details of thermodynamics of the target ICE (SCRE for unconventional SI combustion) using both 3-D CFD and 0-D/1-D CFD. Most of the data/results are based on 3-D CFD and the main focus is put on combustion modelling while using LES approach (turbulence model capable of predicting CCV effects). The standard model is based on turbulent flame front propagation (LES ECFM-3Z) – this was verified in the past and it is a `safe’ option. Different combustion modes were modeled and compared while considering gasoline fuel only with experimental data (classical spark ignition, turbulent flame jet based on passive pre-chamber operation).

  • Název v anglickém jazyce

    Detailed models and SW tools for modeling of advanced ICE concepts: gasoline/natural gas ICE

  • Popis výsledku anglicky

    The SW is supposed to enable to predict the details of thermodynamics of the target ICE (SCRE for unconventional SI combustion) using both 3-D CFD and 0-D/1-D CFD. Most of the data/results are based on 3-D CFD and the main focus is put on combustion modelling while using LES approach (turbulence model capable of predicting CCV effects). The standard model is based on turbulent flame front propagation (LES ECFM-3Z) – this was verified in the past and it is a `safe’ option. Different combustion modes were modeled and compared while considering gasoline fuel only with experimental data (classical spark ignition, turbulent flame jet based on passive pre-chamber operation).

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20303 - Thermodynamics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2020

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    FIRE_diffCombM_gasoline_ICE

  • Technické parametry

    Tento autorizovaný SW vznikl v rámci aktivit NCK1: JOBNAC. Rozsáhlá databáze výsledků 3-D CFD LES simulací. Databáze je tvořena výstupními soubory programu AVL FIRE (obecný 3-D CFD nástroj; Linux/Windows). Byly propočteny různé pracovní body a různé konfigurace motoru s různým způsobem zapálení směsi (klasický zážeh, komůrkový zážeh). Důraz je kladen na modelování turbulence (LES) a modely s velkou schopností predikce bez nutnosti výrazné kalibrace. Zpracování detailních 3-D dat probíha pomocí vlastních SW nástrojů.

  • Ekonomické parametry

    1000000,-Kc (odhadovana komercni cena ASW, pokud by si to zakaznik zadal jako HS)

  • IČO vlastníka výsledku

    68407700

  • Název vlastníka

    ČVUT v Praze, fakulta strojní