Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Optimization of Procedures for Fast Identification of Predictive Models

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F16%3A00310243" target="_blank" >RIV/68407700:21220/16:00310243 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Optimization of Procedures for Fast Identification of Predictive Models

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Realistic road profile and real traffic conditions are main indicators for faithful predictive model reaching. Vehicle ride modeling based on realistic circumstances is the first part of stated article. The second part is vehicle model focused on drivetrain with combustion engine produced by GT Power simulation software. Vehicle engine behaviour during the realistic vehicle ride process serves input data for comustion engine system identification procedure by LOLIMOT algorithm. This is the way how to find optimal predictive model of combustion engine for the next model based predictive control application.

  • Název v anglickém jazyce

    Optimization of Procedures for Fast Identification of Predictive Models

  • Popis výsledku anglicky

    Realistic road profile and real traffic conditions are main indicators for faithful predictive model reaching. Vehicle ride modeling based on realistic circumstances is the first part of stated article. The second part is vehicle model focused on drivetrain with combustion engine produced by GT Power simulation software. Vehicle engine behaviour during the realistic vehicle ride process serves input data for comustion engine system identification procedure by LOLIMOT algorithm. This is the way how to find optimal predictive model of combustion engine for the next model based predictive control application.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    JR - Ostatní strojírenství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE01020020" target="_blank" >TE01020020: Centrum kompetence automobilového průmyslu Josefa Božka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Bulletin of Applied Mechanics

  • ISSN

    1801-1217

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    Vol. 12

  • Číslo periodika v rámci svazku

    No. 40

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    13-16

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus