Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Efficiency Mapping of a 100 kW PMSM for Traction Applications

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F17%3A00312163" target="_blank" >RIV/68407700:21220/17:00312163 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ISIE.2017.8001262" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.1109/ISIE.2017.8001262</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1109/ISIE.2017.8001262" target="_blank" >10.1109/ISIE.2017.8001262</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Efficiency Mapping of a 100 kW PMSM for Traction Applications

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This paper presents a simple method for calculating the efficiency map of a Permanent Magnet Synchronous Machine (PMSM) for traction applications. The calculation uses motor nameplate data only. This is useful in e.g. design phase of an electric vehicle where the efficiency map is required to estimate the range based on a given driving cycle. The method is experimentally validated with a 100kW, 191 Nm, 5000 min-1 PMSM. The calculation and experimental results are found in sufficient agreement.

  • Název v anglickém jazyce

    Efficiency Mapping of a 100 kW PMSM for Traction Applications

  • Popis výsledku anglicky

    This paper presents a simple method for calculating the efficiency map of a Permanent Magnet Synchronous Machine (PMSM) for traction applications. The calculation uses motor nameplate data only. This is useful in e.g. design phase of an electric vehicle where the efficiency map is required to estimate the range based on a given driving cycle. The method is experimentally validated with a 100kW, 191 Nm, 5000 min-1 PMSM. The calculation and experimental results are found in sufficient agreement.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20201 - Electrical and electronic engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Proceedings of the 2017 IEEE International Symposium on Industrial Electronics

  • ISBN

    9781509014125

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    290-295

  • Název nakladatele

    American Institute of Physics and Magnetic Society of the IEEE

  • Místo vydání

    San Francisco

  • Místo konání akce

    Edinburgh

  • Datum konání akce

    19. 6. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku

    000426794000045