Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Wing and propeller aerodynamic interaction through nonlinear lifting line theory and blade element momentum theory

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F18%3A00330373" target="_blank" >RIV/68407700:21220/18:00330373 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.matec-conferences.org/articles/matecconf/abs/2018/92/matecconf_easn_ceas2018_00027/matecconf_easn_ceas2018_00027.html" target="_blank" >https://www.matec-conferences.org/articles/matecconf/abs/2018/92/matecconf_easn_ceas2018_00027/matecconf_easn_ceas2018_00027.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1051/matecconf/201823300027" target="_blank" >10.1051/matecconf/201823300027</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Wing and propeller aerodynamic interaction through nonlinear lifting line theory and blade element momentum theory

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this paper a computational methodology of aerodynamic interaction between propeller and wing is described. Presented work is focused on development of quick and accurate tool. Lifting line theory (LLT) with nonlinear airfoil characteristic is used to solve a finite span wing aerodynamic to predict downwash and lift distribution respectively. Blade element momentum theory (BEM) is used as a computational tool for estimating total thrust, torque, axial and tangential velocity distributions. Model of slipstream development is considered. Influence of propeller model to wing is simulated as contribution of higher dynamic pressure and change of angle of attack behind the propeller

  • Název v anglickém jazyce

    Wing and propeller aerodynamic interaction through nonlinear lifting line theory and blade element momentum theory

  • Popis výsledku anglicky

    In this paper a computational methodology of aerodynamic interaction between propeller and wing is described. Presented work is focused on development of quick and accurate tool. Lifting line theory (LLT) with nonlinear airfoil characteristic is used to solve a finite span wing aerodynamic to predict downwash and lift distribution respectively. Blade element momentum theory (BEM) is used as a computational tool for estimating total thrust, torque, axial and tangential velocity distributions. Model of slipstream development is considered. Influence of propeller model to wing is simulated as contribution of higher dynamic pressure and change of angle of attack behind the propeller

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20304 - Aerospace engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/EF16_019%2F0000826" target="_blank" >EF16_019/0000826: Centrum pokročilých leteckých technologií</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    8th EASN-CEAS International Workshop on Manufacturing for Growth & Innovation

  • ISBN

  • ISSN

    2261-236X

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    MATEC

  • Místo vydání

  • Místo konání akce

    Glasgow

  • Datum konání akce

    4. 9. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku