Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

THE POWER DISTRIBUTION OPTIMIZATION FOR HEV POWERTRAIN BASED ON VEHICLE VELOCITY PROFILE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F19%3A00336240" target="_blank" >RIV/68407700:21220/19:00336240 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    THE POWER DISTRIBUTION OPTIMIZATION FOR HEV POWERTRAIN BASED ON VEHICLE VELOCITY PROFILE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The energy consumption optimization is very favorite direction of the today automotive research. The energy save can be achieved in many ways, but the possibilities for it is restricted by the vehicle powertrain concept. The HEV powertrain concept is suitable for the energy save optimization, because the recuperation can be realized by the electric recuperation way and the thermal recuperation way. The contribution is focused on the drive power distribution between ICE and EM in the HEV powertrain.

  • Název v anglickém jazyce

    THE POWER DISTRIBUTION OPTIMIZATION FOR HEV POWERTRAIN BASED ON VEHICLE VELOCITY PROFILE

  • Popis výsledku anglicky

    The energy consumption optimization is very favorite direction of the today automotive research. The energy save can be achieved in many ways, but the possibilities for it is restricted by the vehicle powertrain concept. The HEV powertrain concept is suitable for the energy save optimization, because the recuperation can be realized by the electric recuperation way and the thermal recuperation way. The contribution is focused on the drive power distribution between ICE and EM in the HEV powertrain.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20302 - Applied mechanics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů