Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

VÝPOČTOVÁ ANALÝZA KOMPOZITOVÉHO VZDUCHOVODU

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F19%3A00338788" target="_blank" >RIV/68407700:21220/19:00338788 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    VÝPOČTOVÁ ANALÝZA KOMPOZITOVÉHO VZDUCHOVODU

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předkládaná zpráva shrnuje práce realizované na projektu TE02000032 Výzkumné centrum pokročilých leteckých konstrukcí, WP1 Kompozitní konstrukce a DV 1.2.4 APPLICATION OF METHODOLOGY (ANALYSIS) provedené v roce 2019 na pracovišti FS ČVUT v Praze. V rámci řešeného projektu TE02000032, byly v roce 2019 provedeny dílčí práce v následujících oblastech: Vytvoření numerického modelu vzduchovodu dle aktuálních konstrukčních úprav. Statická analýza metodou konečných prvků sestavy vzduchovodu za předpokladu namáhání konstrukce statickým tlakem. Stanovení namáhání vzduchovodu a jeho prodloužení pro vybrané provozní režimy ve frekvenční oblasti, konkrétně pro 76, 82 a 100% otáček NTK, za předpokladu akustického buzení způsobeného rázovými vlnami generovanými lopatkami rotoru NTK. Validace numerických výsledků na základě tenzometrického měření ve vybraných kompozitního vzduchovodu.

  • Název v anglickém jazyce

    Computational Analysis of Composite Aircraft Engine Inlet Duct

  • Popis výsledku anglicky

    This report summarizes the work carried out on the TE02000032 Advanced aerostructures research centre, WP1 Composite Structures and DV 1.2.4 APPLICATION OF METHODOLOGY (ANALYSIS) carried out in 2019 at the Faculty of Mechanical Engineering, CTU in Prague. Within the project TE02000032, the work was carried out in 2019 in the following areas: A numerical model of the engine inlet duct assembly according to current design modifications. Static analysis by finite element method of the assembly assuming static loading of the structure. Determination of stresses and strains in the duct walls for selected operating modes in the frequency domain, i.e. 76, 82 and 100% of NTK revolutions, assuming acoustic excitation caused by shock waves generated by the rotor blades. Validation of the numerical results on the basis of the strain gauge measurements in the selected locations.

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20302 - Applied mechanics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TE02000032" target="_blank" >TE02000032: Výzkumné centrum pokročilých leteckých konstrukcí</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    104

  • Místo vydání

  • Název nakladatele resp. objednatele

    TAČR

  • Verze