Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zatížení motorového lože letounu DS-1 s motorem B-25

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F19%3A00339078" target="_blank" >RIV/68407700:21220/19:00339078 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zatížení motorového lože letounu DS-1 s motorem B-25

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zpráva se zabývá výpočtem zatížení motorového lože ultralehkého letounu s požadavkem na krátký vzlet a přistání DS-1. První část zprávy se věnuje krátkému popisu konstrukčního řešení motorového lože a parametrům motoru. Dále je uvedena předpisová základna věnující se problematice zatížení motorového lože letounů, dle které byla konstrukce navržena. Následuje vlastní výpočet zatížení a přehled výsledků výpočtu pro jednotlivé druhy zatížení vyskytující se během provozu. Z důvodu snížení počtu budoucích zatížení pro zkoušku, byl taktéž proveden výpočet napětí v jednotlivých prutech motorového lože metodou konečných prvků.

  • Název v anglickém jazyce

    Load on engine mount DS-1 aircraft with B-25 engine

  • Popis výsledku anglicky

    The report deals with the calculation of the engine load of the ultralight airplane DS-1 with a short take-off and landing requirement. The first part of the report is devoted to a brief description of the structural design parameters of the engine mount and the engine. The following are the regulations related to the issue of airplane load on engine mount, according to which the structure has been designed. Load Calculation and summary of the calculation results for different types of loads occurring during operation. To reduce the number of future load test was also done calculation of stress in individual rods on engine mount finite element method.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20304 - Aerospace engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TH02010807" target="_blank" >TH02010807: Letadlo typu UL-LSA STOL „KITPLANE“ – vývoj, stavba prototypu a testování nového typu letounu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů