Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Zatížení motorového lože letounu JA-400

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F19%3A00339095" target="_blank" >RIV/68407700:21220/19:00339095 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Zatížení motorového lože letounu JA-400

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zpráva se zabývá výpočtem zatížení motorového lože ultralehkého letounu JA-400. První část zprávy se věnuje krátkému popisu konstrukčního řešení motorového lože a parametrům motoru. Dále je uvedena předpisová základna věnující se problematice zatížení motorového lože letounů, dle které byla konstrukce navržena – konkrétně dle stavebního předpisu UL-2 (2019). Následuje vlastní výpočet zatížení a přehled výsledků výpočtu pro jednotlivé druhy zatížení vyskytující se během provozu. Z důvodu snížení počtu budoucích zatížení pro zkoušku, byl taktéž proveden výpočet napětí v jednotlivých prutech motorového lože metodou konečných prvků.

  • Název v anglickém jazyce

    Load on engine mount JA-400 aircraft

  • Popis výsledku anglicky

    The report deals with the calculation load on engine mount ultralight airplane JA-400. The first part of the report is devoted to a brief description of the structural design parameters of the engine mount and the engine. The following are the regulations related to the issue of airplane load on engine mount, according to which the structure has been designed - specifically according to UL-2 (2019). Load Calculation and summary of the calculation results for different types of loads occurring during operation. To reduce the number of future load test was also done calculation of stress in individual rods on engine mount finite element method.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20304 - Aerospace engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů