Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Detailed 0-D/1-D Thermodynamic Model of Target Engine with 2-stage Boosting System Including its Basic Control

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F19%3A00340525" target="_blank" >RIV/68407700:21220/19:00340525 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2019/GT-P_2-stage_gas_SI_ICE.zip" target="_blank" >http://fs12120.fsid.cvut.cz/softlib/2019/GT-P_2-stage_gas_SI_ICE.zip</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Detailed 0-D/1-D Thermodynamic Model of Target Engine with 2-stage Boosting System Including its Basic Control

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The SW (based on 0-D/1-D CFD) describes the target engine (configuration V20, rated power 2 MW) including the 2-stage boost group from thermodynamic point of view. As it is based on general unsteady formulation, it allows for simulation(s) of ICE transient operation. At the current state, the steady state model of the target ICE including its (robust) control is ready – this concerns BMEP, LAMBDA (to satisfy NOx limit based on TA Luft) and compressor surge The complex optimizations are possible to find the limits of applied boost group while considering future targets (BMEP up to 36 bar and NOx at 20% of TA Luft).

  • Název v anglickém jazyce

    Detailed 0-D/1-D Thermodynamic Model of Target Engine with 2-stage Boosting System Including its Basic Control

  • Popis výsledku anglicky

    The SW (based on 0-D/1-D CFD) describes the target engine (configuration V20, rated power 2 MW) including the 2-stage boost group from thermodynamic point of view. As it is based on general unsteady formulation, it allows for simulation(s) of ICE transient operation. At the current state, the steady state model of the target ICE including its (robust) control is ready – this concerns BMEP, LAMBDA (to satisfy NOx limit based on TA Luft) and compressor surge The complex optimizations are possible to find the limits of applied boost group while considering future targets (BMEP up to 36 bar and NOx at 20% of TA Luft).

Klasifikace

  • Druh

    R - Software

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20303 - Thermodynamics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    Výsledek vznikl pri realizaci vícero projektů. Více informací v záložce Projekty.

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    GT-P_2-stage_gas_SI_ICE

  • Technické parametry

    Tento autorizovaný SW vznikl v rámci aktivit NCK1: JOBNAC. Rozsáhlá databáze výsledků 0-D/1-D CFD simulací cílového motoru (V20, 2MW, 2-stupňová plnicí skupina). Databáze je tvořena výstupními soubory programu GT-Power/GT-Suite (obecný 0-D/1-D CFD nástroj; Linux/Windows). Byly propočteny různé pracovní body a různé konfigurace motoru (z hlediska řízení: BMEP, TA Luft/LAMBDA, Blow-by). Důraz je kladen na modelování termodynamiky - jak v ustálených, tak přechodových režimech celého motoru s využitím modelů s velkou schopností predikce bez nutnosti výrazné kalibrace.

  • Ekonomické parametry

    500000,-Kc (odhadovana komercni cena ASW, pokud by si to zakaznik zadal jako HS)

  • IČO vlastníka výsledku

    68407700

  • Název vlastníka

    ČVUT v Praze, fakulta strojní