Metodika výpočtu aktivního tvaru vaček pro simulátor nárazů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F20%3A00346110" target="_blank" >RIV/68407700:21220/20:00346110 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metodika výpočtu aktivního tvaru vaček pro simulátor nárazů
Popis výsledku v původním jazyce
Metodika popisuje způsob návrhu tvaru vačky, která udílí zrychlení zkušebnímu objektu v setrvačníkovém simulátoru nárazů. Tvar povrchu vačky odpovídá požadovanému průběhu zrychlení v závislosti na úhlu pootočení vačky. Výchozím požadavkem je časový průběh zrychlení při zkoušce.
Název v anglickém jazyce
Methodology for calculating the active shape of cams for an impact simulator
Popis výsledku anglicky
The methodology describes a method of designing the shape of a cam that gives acceleration to a test object in a flywheel impact simulator. The shape of the cam surface corresponds to the required course of acceleration depending on the angle of rotation of the cam. The default requirement is the time course of the test acceleration.
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
—
OECD FORD obor
20301 - Mechanical engineering
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/TH03010393" target="_blank" >TH03010393: Setrvačníkový simulátor nárazů vozidel</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů