Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Multi-Mode PHEV with a Dedicated Hybrid Transmission in Real-Life Driving Scenarios

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F21%3A00353158" target="_blank" >RIV/68407700:21220/21:00353158 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Multi-Mode PHEV with a Dedicated Hybrid Transmission in Real-Life Driving Scenarios

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Our paper studies a plug-in hybrid electric vehicle equipped with Dedicated Hybrid Transmission and optimized specifically for the charge sustaining WLTC performance. Python based quasi-static simulation model of the DHT powertrain is combined with the Pontryagin´s Minimum Principle energy management strategy and was further enhanced to handle different optimization goals (energy consumption, CO2 emissions, and trip costs), SOC constraints, and additional control inputs. Simulation model was then tested and optimized using the different optimization goals on homologation WLTC driving cycle, and two different real-life scenarios, to assess the potential of SUV type vehicle with two different internal combustion engine concepts.

  • Název v anglickém jazyce

    Multi-Mode PHEV with a Dedicated Hybrid Transmission in Real-Life Driving Scenarios

  • Popis výsledku anglicky

    Our paper studies a plug-in hybrid electric vehicle equipped with Dedicated Hybrid Transmission and optimized specifically for the charge sustaining WLTC performance. Python based quasi-static simulation model of the DHT powertrain is combined with the Pontryagin´s Minimum Principle energy management strategy and was further enhanced to handle different optimization goals (energy consumption, CO2 emissions, and trip costs), SOC constraints, and additional control inputs. Simulation model was then tested and optimized using the different optimization goals on homologation WLTC driving cycle, and two different real-life scenarios, to assess the potential of SUV type vehicle with two different internal combustion engine concepts.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TN01000026" target="_blank" >TN01000026: Národní centrum kompetence Josefa Božka pro pozemní dopravní prostředky</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník přednášek - 52. Mezinárodní vědecká konference českých a slovenských univerzit a institucí zaměřená na výzkumné a výukové metody spojené se spalovacími motory, alternativními pohony a dopravou

  • ISBN

    978-80-213-3132-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    13

  • Strana od-do

    1-13

  • Název nakladatele

    Technická fakulta

  • Místo vydání

    Praha-Suchdol

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    22. 9. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku