Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

APPLICATION OF ELECTRICALLY ASSISTED TURBOCHARGING FOR THE CASE OF LARGE-BORE GAS SI ICE

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F68407700%3A21220%2F24%3A00382546" target="_blank" >RIV/68407700:21220/24:00382546 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    APPLICATION OF ELECTRICALLY ASSISTED TURBOCHARGING FOR THE CASE OF LARGE-BORE GAS SI ICE

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The paper deals with application of electrically assisted turbocharging (HP e-Turbo, e- Booster without downstream intercooling) for the case of 2-stage turbocharged largebore gas SI ICE. The main focus is put on steady state operation under different load levels while varying NOx level (according to TA Luft norm) – different sensitivity studies were performed. Transient performance is also considered. Detailed analysis of data was carried out – main advantages and disadvantages of considered turbocharging configurations were drawn while comparing these with standard configuration(s).

  • Název v anglickém jazyce

    APPLICATION OF ELECTRICALLY ASSISTED TURBOCHARGING FOR THE CASE OF LARGE-BORE GAS SI ICE

  • Popis výsledku anglicky

    The paper deals with application of electrically assisted turbocharging (HP e-Turbo, e- Booster without downstream intercooling) for the case of 2-stage turbocharged largebore gas SI ICE. The main focus is put on steady state operation under different load levels while varying NOx level (according to TA Luft norm) – different sensitivity studies were performed. Transient performance is also considered. Detailed analysis of data was carried out – main advantages and disadvantages of considered turbocharging configurations were drawn while comparing these with standard configuration(s).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20303 - Thermodynamics

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TN02000054" target="_blank" >TN02000054: Národní centrum kompetence inženýrství pozemních vozidel Josefa Božka</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    KOKA 2024 -55. mezinárodní vědecká konference zaměřená na výzkumné a výukové metody v oblasti vozidel a jejich pohonů

  • ISBN

    978-80-7494-711-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    15

  • Strana od-do

    142-156

  • Název nakladatele

    Technická univerzita v Liberci

  • Místo vydání

    Liberec

  • Místo konání akce

    Liberec

  • Datum konání akce

    5. 9. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku